Kvalita v oblasti povrchových úprav hraje velmi důležitou roli ve vztahu ke spokojenosti zákazníků a celkové kvalitě výrobků. Většinou bývá povrchová ochrana výrobků závěrečnou operací před jejich dokončením. Kvalita odvedené práce jak na galvanovně, tak na lakovně se stává pro zákazníka stěžejní ve vztahu k estetické a funkční stránce výrobku. Chceme nadále udržovat vysokou technickou a kvalitativní úroveň námi nabízených služeb. Zákazník musí být přesvědčen o skutečnosti, že povrchové úpravy provedené naší společností jsou ty nejkvalitnější. Kvalita produktů má prvořadý význam pro existenci a naplňování strategie společnosti.
CÍLE KVALITY:
- Orientace na zákazníka – všechno vynaložené úsilí směřovat k naplnění potřeb zákazníka. Vynaložit maximální snahu ke splnění i těch nejnáročnějších potřeb, požadavků, přání a očekávání. Rozvíjet a zkvalitňovat stávající služby, které zákazníkům výrazně zlepšují užitné hodnoty výrobků.
- Vztahy s externími poskytovateli – spolupracovat jen s ověřenými externími poskytovateli, vyžadovat pouze nejlepší kvalitu za přijatelné ceny při dodržování zásad ochrany životního prostředí, neustále hledat a prověřovat nové externí poskytovatele, získávat nové technické informace od externích poskytovatelů a využívat odborné poradenství.
- Vztahy se zaměstnanci – stabilizovat zaměstnance, zvyšovat jejich spokojenost formou zlepšování pracovního prostředí, technické úrovně technologického vybavení pracovišť a podporou účelného profesního růstu, využívat znalosti, schopnosti a dovednosti všech zaměstnanců.
- Rozvoj systému kvality – k zajištění perspektivy a úspěšnosti společnosti na trhu povrchových ochran uplatňovat a trvale zlepšovat certifikovaný systém managementu kvality, rozvíjet nové technologie a využívat nejnovější poznatky a metody zajišťující zvyšování kvality a spolehlivosti nabízených služeb, uplatňovat týmovou práci při rozhodování a řešení problematiky kvality.
- Řízení rizik – průběžně zjišťovat rizika, předcházet jim a eliminovat jejich vliv na výrobní procesy a chod společnosti. Preventivním přístupem zajišťovat vyšší míru kvality, ochranu životního prostředí i ochranu a zdraví zaměstnanců.
- Neustálý vývoj – zajistit ekonomický růst společnosti růstem produktivity práce, technickou inovací stávajících procesů a zaváděním nových výkonnějších technologií. Soustavně sledovat a vyhodnocovat efektivitu procesů a postupů kvalitativních, technologických i finančních v souladu se zajišťováním dodavatelské kvality. Dbát ochrany a příznivého vztahu k životnímu prostředí a rozšiřovat ekologické podvědomí a vzdělání zaměstnanců společnosti, postupně snižovat použití nebezpečných chemických látek dle směrnice RoHS.
Naplňování politiky kvality je nutno chápat jako proces neustálého zlepšování a vývoje jak ve vztahu k zákazníkům, tak také k zaměstnancům a ostatním zainteresovaným stranám v rámci principů společenské odpovědnosti.
Uherské Hradiště, 17. 2. 2023
Ing. Ladislav Kukumberg
vedoucí odštěpného závodu